img

PPC kampaně

Plaťte pouze za přivedené zákazníky. Plaťte pouze za výsledky.
  • Uživatel neklikl na reklamu? Nevadí. Nic neplatíte.
  • Připravíme bannery, textové inzeráty, grafické reklamy a videoreklamy, abychom všem ukázali, co umíte.
  • Úspěšnost reklam budeme měřit a vyhodnocovat
Videoreklama
Videoreklama
Představte svůj produkt prostřednictvím reklamních spotů.
Cílení na potencionální zákazníky
Cílení na potencionální zákazníky
Zacílíme na ty správné uživatele, kteří by mohli mít zájem o Vaše produkty nebo služby.
Sociální média
Sociální média
Kde jsou lidé, tam jsou peníze? Může to tak být. Tak proč to nezkusit?
Bannerová reklama
Bannerová reklama
Vytvoříme poutavé bannery, díky kterým Vás uživatelé nepřehlédnou.

Co je PPC?

V angličtině tato zkratka znamená pay-per-click. V češtině to znamená platba za proklik. Jedná se o reklamní model, kdy PPC specialisté tvoří a optimalizují reklamy v reklamních systémech a inzerent platí za každého přivedeného návštěvníka. Tyto platby za prokliky chodí přímo reklamním systémům, nikoliv PPC specialistům, jak se spousta lidí domnívá.

Co je cílem PPC reklamy?

Cílem PPC reklamy je přivést uživatele přes lákavou reklamu na internetu na web inzerenta a přimět ho k tomu, aby provedl požadovanou akci. Tou akcí může být například nákup, registrace, odeslání formuláře, ale také navštívení určité stránky.

Reklamní systémy

V České republice se nejčastěji používají reklamní systémy jako je Google Ads (původně AdWords), Seznam Sklik a Etarget. Specifickým odvětvím jsou pak zbožové srovnávače. V zahraničí pak například Google Ads a Bing Ads. Mezi reklamní systémy však patří i Facebook, Instagram, Pinterest, LinkedIn a Twitter. To my však nabízíme v rámci správy sociálních sítí.

Výhody PPC reklam

Na rozdíl od SEO má PPC okamžitý účinek. Stačí, aby byly vytvořeny reklamy, byl nabitý kredit a reklamy se mohou začít zobrazovat. Dále lze také výborně měřit efektivita a úspěšnost kampaní. Lze tak snadno určit, zda se PPC kampaně vyplácejí, či nikoliv.

Nevýhody PPC reklam

Nevýhodou je, že se za každý proklik musí platit. Navíc, pokud se Vám o PPC kampaně stará nezkušený PPCčkař, může rozpočet špatně využít a Vy tak přijdete nejen o peníze, ale nepřinese Vám to ani zákazníky. Stejně pak jako většina věcí se musí i PPC kampaně optimalizovat a vyhodnocovat. Pokud chcete získat návštěvnost přirozenou cestou, zvolte optimalizaci pro vyhledávače.